Skrivarfix och lunch

Imorse klev jag upp för att åka med mamma till jobbet och hjälpa till med deras skrivare som hade slutat fungera. Kom dit vid nio och var klar vid 12.15. Nu funkar skrivaren igen iaf...:) Passade på att titta på lite möbler som jag kan tänka mig när jag ändå var där. De hade bland annat en snygg byrå och en tv-bänk som jag skulle kunna tänka mig. Med risk för att låta riktigt tjatig så vill jag med andra ord ha ett jobb och en lägenhet att fylla med mina saker snarast möjligt...

Efter det så åkte jag och mamma in till stan. Där fixade jag en "krok" till min berlock som jag köpte på tjejmässan. Sa till mamma att jag tyckte kroken verkade lite väl liten och mycket riktigt var den det också så nu måste jag ner och få en ny igen. Funderar på att åka ner och göra det nu snart innan jag ska iväg och hämta mamma till klockan sex...
 
När vi hade ätit en god lunch på stan så åkte jag tillbaka med mamma till jobbet också åkte jag iväg och handlade lite mat. Blir våfflor ikväll fast det inte är våffeldagen förrän imorgon. Syster jobbar kväll då så tänkte passa på att äta det när alla är hemma. Har även handlat så jag kan laga mat imorgon och på torsdag... Blir det gott så dyker kanske recepten upp här på bloggen...:)

Blir inget gym idag känner jag för träningsvärken behöver vila en dag men kanske blir lite cykling här hemma iaf...


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Klart du får tjata, det är ju jätteskönt att ha något eget och så himla roligt att titta och drömma om möbler och hur man vill ha det! Lägg gärna upp bilder om det finns, sånt är alltid roligt att titta på! =)

2009-03-27 @ 15:42:27
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0