Slalom

Idag har det blivit slalom för hela slanten. Så nu har jag kört slut på hela kroppen. Igår var det rygg, mage och armar som fick arbeta i längdspåret och idag har benmusklerna jobbat hårt i backen. Mina ben skakade bra länge efteråt... Hur skönt som helst...:) Backarna var riktigt fina iaf, jag trodde att de skulle vara ganska uppkörda men de är faktiskt fortfarande hårda. Risken är väl dock stor att de är lösa nästa gång jag kommer hit, men men.. Det kommer väl fler vintrar...:)

Just nu sitter vi och kollar på Robinson, är sådär måste jag ju säga så tror inte det är något jag kommer följa allt för mycket... Sedan blir det väl förmodligen någon film när det här är slut. Funderar på att ta mig något att äta till det också. Är egentligen inte hungrig för har ätit både middag, efterrätt och godis men en frukt och någon macka eller lite grillad korv skulle ju inte sitta fel...

Har inte orkat tömma kameran och orkar inte resa på rumpan nu heller så några bilder får ni inte förrän imorgon.. Har läst ut en bok till också, så en recension kommer på den antingen imorgon eller på måndag..

För övrigt är fjällvärlden helt underbar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0