Solig dag

Idag har det varits soligt hela dagen så har suttit ute och läst i solen. Därför är ännu en bok avklarad så imorgon kommer en till bokrecension... Satt till och med i linne ett tag, hur skönt som helst. Nu är våren påväg med andra ord..:) Så när det ändå är fint och varmt kan ju vägarna få tina fram så att det går att börja cykelträna ute inför tjejvättern också... Jag är grymt laddad, mest för att ha nått att göra om dagarna...

Träffade Elisabeth (chefen på travet) i fredags också så nu är det klart att jag börjar jobba där om två veckor när säsongsstarten sätter igång, någonting att göra några ggr i månaden iaf.. Jag hade inte gjort spelansvarsutbildningen än så jag passade på att göra den igår så att jag ska vara godkäns för att få sitta i kassan. Klarade testet på första försöker så det var skönt. Lite nytta av att ha en bra studieteknik...:)

Nej nu ska jag koncentrera mig på Beck på tv...


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Skönt att vara i solen! Så kände jag idag också, helt underbart! Jag som hatar flugor blev ändå glad när jag såg några idag, det är ett vårtecken!



Nä, att ha träningsvärk när man skall åka skidor känns lite onödigt, speciellt som jag kör rätt mycket armar och axlar och de använder man ju en del vid skidåkning. Vi skall åka till Hovfjället och hoppas att där är bra före!

2009-03-15 @ 22:10:24
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Du har så rätt, gräset är alltid grönare. När vi får sommartid på jobbet om två veckor ohppas jag att det blir lite annorlunda och att jag kan få lite träningsrutin, för nu skall jag inte vara borta något mer i jobbet så långt jag vet och då är det lättare att få rutin, för det är väldigt viktigt för mig, att ha en träningsrutin, typ att tisdagar är det yoga, onsdagar är det gymmet osv. Måste vara schemalagt annars funkar jag inte.

2009-03-15 @ 22:17:01
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0