Solig förmiddag

Det skulle enligt alla väderleksrapporter som jag hade kollat vara mulet hela dagen idag men var faktiskt sol hela förmiddagen. Därför tog jag tag i att skotta av snön på balkongen och altanen en vända så kanske det torkar upp där ganska fort lite senare när våren vill titta in..:) När jag var klar med det satt jag mig och läste ute en stund, hur skönt som helst i solen, termometern visade 16 grader. Det är bara för härligt nu när solen börjar värma, våren känns faktiskt som att den är på gång även om det fortfarande är massa snö kvar här och tror det skulle snöa under veckan också, men men, just nu tinar det iaf... Som ni kan se var jag riktigt nöjd där jag satt..;)



Nu har jag varit in och ätit lunch och kollat lite mail och sånt så tänkte jag ta mig gymet till klockan 15 när de öppnar. Idag blir det ben och axlar som ska få sig en omgång. Riktigt laddad just nu så jag tror att det kan bli ett riktigt bra pass...

Eftersom det aldrig blev någon bio igår så hade jag tänkt masa mig iväg och se den ikväll istället. Får se hur det går med de planerna idag..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0