Som en drog

Att träna börjar bli som en drog. Känns verkligen att jag inte har tränat idag, rastlös som jag vet inte vad och vill bara ut och röra på mig eller till gymet och ta i med alla krafter jag äger och har och lite till..;) Imorgon blir det gymet iaf, rygg och biceps får det bli.

Ska försöka flytta ett möte jag har på arbetsförmedlingen på fredag också så att jag kan åka till fjällen ett par dagar istället, får väl se hur det går med den saken. Jag hoppas verkligen att det går att lösa iaf.. Så länge jag inte får betalt så borde det ju inte vara hela världen om jag vill vara borta en dag kan man ju tycka men ska väl inte vara säker på det...


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Visst är träningen som en drog - och det är så himla skönt efter att man tränat!

2009-03-18 @ 06:12:40
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0