Spanska

Ibland är det bra att ha koll på sina saker... Var ut på förrådet och tog in mina låda med skolsaker från grundskolan. Varför gjorde jag det kan man ju undra. Jo, för att leta fram mina spanskaböcker. Går jag ändå bara hemma om dagarna så tänkte jag att jag kan ju iaf färska upp mina spanskakunskaper...:)



Har letat reda på lite jobb som jag kan söka också.. Börjar kännas som att det är dags att skriva om hela grundutförandet i mitt CV också. Även om det ändras och skrivs om en hel del för varje ansökning så börjar det kännas som att jag har skickar för många som liknar varandra nu. Det får nog bli dagens eftermiddagsprojekt eftersom jag inte ska träna idag. Fast skulle gärna ta en promenad eller cykla lite eller göra någonting egentligen. Får väl se hur det går.. Vet ju att det kommer bli en hel del träning ändå den här veckan så kroppen behöver ju vila samtidigt som jag känner mig grymt rastlös....

Kommentarer
Postat av: kalleponken

den spanska boken hade jag med =)

2009-03-19 @ 10:38:33
URL: http://kalleballes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0