Tillbaka i Bollnäs

Nu är vi tillbaka i Bollnäs igen. Hade tinat upp helt på vägar och gångvägar så kändes nästan lite vårigt att komma hem efter att ha varit i snön i fjällen i några dagar.. Dock började det snöa så nu börjar vägarna bli vita igen, ett ytterst tunt lager som förmodligen snart tinar bort men iaf...

Det enda jag har hunnit sedan vi kom hem är att jag har packat upp och ätit. Eftersom maten skulle gå fort så stekte mamma på några vegetariska majsbiffar som fanns i frysen. Även om det är halvfabrikat (eller helfabrikat nästan) så är de iaf grymt goda enligt mig...:) Till dessa blev det ris, tomat, gurka och avokado... Gott gott... Senaste dagarna har jag verkligen tyckt att ALLT jag har ätit har varit hur gott som helst. Vet inte varför, kanske är jag hungrigare än vanligt (om det nu är möjligt?!) efter att ha varit ute hela dagarna...



Nu ska syster få internet och själv ska jag gå och ringa lite samtal så att jag hinner kolla på Kalla Fakta 19.20 tänkte jag... Sedan är det ju Beck ikväll. Jag gillar inte att boka upp mitt liv efter tv'en men ikväll får det faktiskt bli så iaf.. Har ju rört mig en massa och varit ute i friska luften i tre dagar nu så ikväll får det bli raka motsatsen...:)

Kommentarer
Postat av: Anders

Beck missar man inte!

Svenskt filmmästerverk. Enlig Anders iaf.:)

2009-03-22 @ 22:27:49
URL: http://sredna1985.webblogg.se/
Postat av: Sara K

Mums! Såg inte helt fel ut ;) bra att du laddar med kolhydrater inför sommaren...hihi!

2009-03-22 @ 22:51:58
URL: http://alpernaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0