Torsdag..

Så börjar det återigen närma sig slutet av veckan igen då... Är klarblå himmel och sol (?!) här nu på morgonen så funderar på om jag ska gå ut en stund innan jag sätter igång med det som ska göras inne... Hade tänkt köra rygg och biceps på gymet idag men får se hur träningsvärken i övriga muskler mår framåt eftermiddagen.. Ska ta en promenad och hälsa på farmor och ge henne sin tidning idag iaf. Sedan gav mamma mig en fin vink om att det var dammigt i vardagsrummet innan hon åkte till jobbet imorse...haha...

I övrigt får vi se vad dagen bjuder på. Känns lite som att det beror på hur vädret håller i sig....:) Återkommer med en bokrecension senare idag iaf...

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Delar du alltid upp ditt gymmande i olika muskler? Jag kör ett och samma program alltid jag, mest för att det blir så oregelbunden träning för mig annars, och sen för att jag vill köra igenom större delen av kroppen vid ett och samma tillfälle, annars kanske det lätt kan bli så att det dröjer två veckor mellan det att triceps får sig en omgång. Jag försöker ju bli lite musklig, så jag vill använda musklerna så många tillfällen som möjligt och tror det är bra, eller är det så att amn bygger mer muskler om man delar upp kroppen i olika dagar?



Jag funderar på att sikta på gymmet en eller max två dagar i veckan nu på vårkanten, beroende lite på vad det blir med jobbet och hur orken är. Två dagar hade varit grymt, men jag känner att jag verkligen vill lägga tid på löpningen också... svårt det där... vad kör du för upplägg?

2009-03-12 @ 10:39:16
URL: http://spessaritn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0