Träningen förskjuten med ett par timmar

Hade som vanligt tänkt tagit mig en promenad till gymet så jag var där till de öppnade klockan 15. Regnar dock så inte jättesugen på att gå ut då. Därför väntar jag till pappa kommer hem för han skulle iväg vid den tiden så kan han släppa av mig på gymet också kan jag åka hem med mamma när hon slutar jobba... För att ta 25-minuters promenad i regnet kändes som sagt inte lockande.

Har fått ordning på deras dator nu iaf. Internet fungerar som det ska (efter ominstallation av USB-portarna bland annat) och datorn är inte lika trög som förut även om det fortfarande var väldigt trög men nu kunde jag inte hitta på något mer att göra åt det om jag inte skulle köra en omformatering av den, vilket kändes lite onödigt. Han är ju pensionär så SÅ bråttom kan han ju inte ha...;)

Har även hunnit med att sökt ett par jobb och lagt ett par som jag ska söka på hög. Känner dock att jag inte orkar söka några fler nu, blir inge bra iaf. Så antingen söker jag ett par till ikväll när jag kommer hem från gymet eller så får de vänta till imorgon. Eller som pappa så fint sa "Du behöver ju inte söka jobben direkt när de kommer ut, verkar ju lite desperat!" Det min pappade missade var att jag börjar känna mig desperat...haha... Blir tokig på att gå hemma ju. Just nu skulle jag nästan kunna ta jobb som vad som helst bara jag slapp gå hemma och klättra på väggarna.

Nej. nu börjar det kännas i ryggen att jag har suttit still här hela dagen så nu ska jag upp och röra på mig en stund. Klippa bort vissna blad på blommorna kanske...*ler*

För övrigt vill jag ha tillbaka gårddagens sol......


Kommentarer
Postat av: Sara K

Riktig hemmafru du nu:) Då jag kommer hem så blir det nog en ny laptop för mig. Så tips välkomnas! För jag har ingen aning i den djungeln...

2009-03-16 @ 16:51:40
URL: http://alpernaochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förstår att du börjar bli galen av att gå hemma, jag hade ju blivit det rätt fort. Jag klarar ju bara inte av det, måste ha fasta rutiner i livet och känna att jag gör något, annars mår jag jättedåligt. Håller tummarna och hoppas att du får napp snart!

2009-03-16 @ 17:18:34
Postat av: Spessartin

Konserter är verkligen grymt roliga! Konsert är alltid roligt, även om det är band som man tycker mindre om, men bara att titta på folk och uppleva stämningen tycker jag är jättehärligt!

2009-03-16 @ 20:09:24
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Jo, trädgården ger mig riktigt bra träning, när man är ute och jagar gräsklipparen, krattar, gräver (vi har gjort oss av med jordfräsen och gräver vårt 30 m2 stora land för hand) och sågar ved och grejjer, då får man rejält med motion!

2009-03-16 @ 20:11:47
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Spessartin

... eller så tar jag dem till jobbet där de är helt accepterade, har jag tur kanske jag till och med kan lyckas imponera på någon =)

2009-03-16 @ 22:05:53
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0