Upp och hoppa för klockan är över åtta...

Idag klev jag upp vid åtta, åt frukost och gjorde mig halvklar för att skjutsa mamma till jobbet så att jag får ha bilen idag. Min häl är inte sugen på att promenera allt för långt idag, speccielt inte i den snö som återigen har fallit under natten/morgonen.

dagens lista står:

* Fixa det sista med papper inför eftermiddagens möte

* Gå på mötet

* Boka Vansbrosimmet
* Söka ett par jobb

* Göra rent badrummet uppe med klor

* Någon slags träning (blir kanske yoga idag så spar jag benpasset till imorgon)

Blir säkert något mer jag gör men det är iaf vad jag har planerat att göra. Därför ska jag sätta igång på en gång. Ju tidigare jag blir klar ju tidigare kan jag roa mig med något annat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0