Vasaloppet...

Klev upp imorse för att se Vasaloppet... Så sitter fortfarande och kollar på det. Snöar lite ute och riktigt låga moln så har inte riktigt orkat mig ut än. Har en känsla av att jag blir sittande här i förmiddag så kanske det blir en längdtur i eftermiddag istället. Pappa åker hem i eftermiddag så då blir jag kvar här själv fram till att mamma kommer upp. Därför tänkte jag passa på att städa upp lite här innan hon kommer också. Får se om jag gör det idag eller imorgon. Tror det skulle bli sol imorgon igen så då är det ju bättre att få städandet överstökat idag så att jag kan vara ute i solen imorgon..:)

Nej, nu är det dags för en sen frukost. Äggen borde ha kokat tillräckligt länge nu snart iaf...

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Vegetarisk mat är supergod, det enda jag känner är att de kan vara väldigt fet om man äter den ute. Min mage pallar ju tyvärr inte fet mat, vilket är lite jobbigt. Iofs är det ju såklart inte så överallt men vissa gånger jag ätit vegetariskt ute så har det varit rejält fett med följande magplågor.



Men, vi strävar som sagt efter vegetariskt en dag i veckan till att börja med, både för att jag tror detär bra för hälsan och för miljöns skull.

2009-03-01 @ 13:00:57
URL: http://spessartin.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Det låter som en helt fantastisk vistelse, lite snö i luften och sen en längdtur! Vad härligt!

2009-03-01 @ 13:01:51
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0