Vet var jag har min rumpa

En sak är säker och det är att jag inte kommer att tappa bort min rumpa idag.. Träningvärken efter gårddagens pass har redan kommit i både ben och axlar men framförallt i rumpan... Har även träningsvärk i ryggen och biceps efter söndagens pass så idag får det bli vilodag så tar jag bröst- och tricepspasset imorgon.

Snöar för fullt idag igen, väldigt tacksamt eftersom jag skotta av balkongen och altanen igår..;) Iofs visste jag att det skulle bli snö så får väl skylla mig själv, och om inte annat fick jag ju bort islagret så att ta bort det som kommer nu blir ju inga problem. Hade dock hellre haft sol så jag hade kunnat sitta ute i solen idag med. Det får dock vänta till början av nästa vecka för enligt långtidsprognoserna ser det ut att kunna bli sol då..


Ändrade planer för veckan iaf.. Blir hemma i Bollnäs hela veckan ändå.. Carro kommer ju hem i helgen så kommer att bli riktigt skoj.. Hon måste ju komma hem när Nicke både fyller år och har förlovat sig. Riktigt roligt och ett riktigt stort GRATTIS till honom och Jenny...:D På fredag är tjejkväll på Scandic igen också, upplagt för en riktigt bra helg med andra ord..:)

Kommentarer
Postat av: Sara K

Japp! Planen är att jag ska göra klasikern igen :) Men att börja med cyklingen. Man behöver ju inte göra det inom ett kalenderår, bara inom 12 månaders tid. Sugen på att haka på ;) Skulle vara såååå sjukt kul om du gjorde de! Kram

2009-03-10 @ 10:32:09
URL: http://alpernaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0