Trött

Är riktigt trött efter en heldag i solen. Gick ut vid tio och satt mig på altan. Det har varit riktigt varmt hela dagen och jag ångrar verkligen att jag inte packade med mig någon bikini. Har suttit i BH och rejält uppkavlade mysbyxor hela dagen iaf. Tycker inte jag har fått jättemycket färg idag men lite färg har jag kanske fått iaf. På eftermiddagen åkte jag och pappa till Hamra och kollade på prisutdelningen. Glömde kameran hemma så blev inga bilder från backen men ska komma ihåg den imorgon om vi åker dit igen. Var en hel del av landslagsåkarna där iaf och barnen tog autografer för fulla muggar..:)

Har hunnit med att prata med Carro också. Varit påväg att ringa henne i flera dagar nu men tiden rinner ju bara iväg om kvällarna. Händer mycker skoj i hennes liv nu iaf och jag kan inte annat än vara avundsjuk.

Just nu sitter jag och tittar på Humorgalan, hemskt hur vissa barn har det. Nog för att jag beklagar mig över att vara arbetslös men jag ska absolut inte klaga med tanke på att jag har på tak över huvudet och en mätt mage...

Avslutar med lite bilder jag tog under dagen för nu orkar jag inte skriva något mer.


"Dammen" utanför stugan igårkväll vid halv tio...


"Dammen" på lite närmare avstånd i dagens solsken... Riktigt rent och klart vatten...


Utsikten över fjället igårkväll vid halv tio...

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Härliga bilder! Vilken utsikt ni har!



Jag hade bikini igår och fick lite fööör mycket sol, är röd på ryggen idag också, blir inget solande av ryggen för mig idag alls...

2009-05-02 @ 08:37:31
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0