Gym och löpning

Fast jag från början var lite tveksam så lyckades jag få ihop både ett gym- och ett löppass idag, riktigt trevligt. På gymmet blev det rygg och biceps enligt följande:

Rygg
Lats-drag
Hantelrodd
Rodd
Marklyft varvat med rodd

Biceps
Kabel med stång
Kabel med rep
Hantlar

Med tanke på tidsbristen är jag riktigt nöjd med passet. Hade hoppat på en höjning i biceps och det fick faktiskt jättebra. Hur skönt som helst...:) Svepte en Gainer när jag gick ut från gymet och åkte för att hämta mamma. Kom hem och gjorde inte så mycket i drygt en halvtimme förrän Sara kom och vi begav oss ut på en löptur. Kändes riktigt bra och jag hade nog lätt kunnat springa en bit till. Ska ju dock inte gå ut för hårt från början men ser redan fram mot nästa löptur. Fram till dess får jag dock satsa på några turer på längdskidorna och utförsåkning...

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Vad duktigt av dig att först gymma och sedan springa! Imponerande!

2009-04-09 @ 22:36:31
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0