Muffins och chokladbollar

Eftersom det snart är dags för fjällen igen så tänkte jag baka lite så att vi har något att fika på. Är ju alltid trevlig med lite fika både i stugan och ute på fjället om vädret tillåter. Jag hade tänkt baka bullar men mamma och syster var sugna på muffins så då blev det sådana istället. En sats med kokosmuffins och en sats med chokladmuffins. Hackade ner chokladbitar i så risken finns kanske att det blev lite väl kakaosmak på dem..



Jag och syster slängde även ihop en sats med chokladbollar som mamma sedan rullade medan vi rullade hälften i kokos och hälften i pärlsocker... Så nu har vi lite att äta på iaf, även om det inte blev några bullar som jag hade tänkt från början...

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Jösses vilket bak! Så gott! Jag är sååå sugen på att baka, men jag antar att det där får stå tillbaka nu så får trädgården gå före, fast en regnig dag är det ju bra att baka såklart!

2009-04-06 @ 16:48:49
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0