Träningsvärk som inte är av denna värld...

Träningsvärken i rumpan började redan komma igårkväll så anade att det skulle bli något i hästväg. Imorse när jag vaknade så insåg jag att den verkligen var i hästväg. Det dunkar och ömmar i hela gluteus maximus så mycket att det gör ONT varje gång jag tar ett steg. Hur musklerna ska klara av att cykla ikväll kan bli väldigt intressant. En sak är säker, jag behöver mjuka upp de under dagen. Så får bli lite promenerande och stretchande så är jag förhoppnings fit for fight ikväll igen...:) Känns förhoppningsvis lite bättre imorgon om vi cyklar ikväll och sedan stretchar bra iaf....


Någn bild på min rumpa får ni inte men kan ju slänga upp en bild på själva muskeln som jag har sådan fruktansvärd värk i iaf....:)

Kommentarer
Postat av: kim

hahaha..

2009-04-23 @ 20:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0