Veckans träning

Måndag:
Cykla 2 * 2,5 km
Gymma - bröst, triceps och mage

Tisdag:
Cykla 2 * 1 km + 2 * 2,5 km
Gymma - rygg och biceps

Onsdag:
Cykla 2 * 6 km

Torsdag:
Vilodag

Fredag:
Cykla 4 * 2,5 km
Gymma - ben och axlar

Lördag:
Promenad 4 km

Söndag:
Löpning varvat med promenad 6.9 km

Dagens löptur gick mycket bättre än jag trodde den skulle göra även om vi startade med en väldigt kort sträcka.. Gick först en stund så vi blev uppvärmda och sedan sprang vi till vi kom hem igen. Efter det gick jag en bit med Sara när hon skulle hem också körde jag lite intervaller på tillbakavägen. Kändes som sagt riktigt bra iaf. Till veckan har jag tänkt hinna med tre gympass före torsdag samt ett löppass med Sara, får väl se vad träningsvärken tycker om det.. Jag hoppas det ska gå att genomföra iaf..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0