För Carros skull

Det här inlägget blir för Carros skull. Hoppas att det hjälper...:)

Veckans träning hittills

Måndag
Promenad: 3.5*2 km (tror jag det är iaf, vild chansning så får ta med stegräknaren nästa gång så jag är säker)
Gymet: Rygg, biceps

Tisdag
Promenad: 3.5 km (se ovan)
Gymet: Bröst, triceps, mage

Onsdag
Vilodag

Tänkta träningen resten av veckan

Torsdag
Promenad: 3.5*2 km (se ovan)
Gymet: Ben, axlar

Efter detta är veckans tresplittade pass uppnådda men det kommer förmodligen bli måndagens pass igen på fredagen och/eller pump på lördagen. Jag är dock grymt sugen på att åka lite skidor så får jag med mig någon som vill till backen på lördag skulle det kunna bli det istället... Jag återkommer väl säkert om det..:)

Kommentarer
Postat av: Carro

Japp det motiverar! Jag var på två tuffa pass faktiskt denna vecka! Kramar

2009-02-22 @ 13:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0