Äntligen

Äntligen fick jag gymma idag igen. Hur skönt som helst.. Körde först slut på bröstmusklerna och sedan på triceps... Sedan var det tio minuter kvar innan mamma skulle sluta jobba så att jag kunde åka med henne hem så då blev det två magövningar också. Magrutor á la beach 2009 here we come eller nåt..;) Inte för att jag tycker tjejer ska ha magrutor men de kommer väl på köpet om jag ska hålla på och gymma i övrigt...

Hade med mig proteindrinken till gymet och sedan blev det middag direkt när jag kom hem. Mamma och pappa skulle inte ha någon mat så jag gjorde stuvade makaroner och stekte falukorv till mig själv så stekte syster någon sorts kycklingsubstitut till sina makaroner. Enkelt men då fick vi mat i magen fort iaf...:) Sedan dess har jag även hunnit med kvällsfika och en dajm. Det börjar märkas att jag gått upp några kilon och kommit igång med träningen igen, kroppen kräver mer energi.. Det tycker jag om.. Måste tyda på lite resultat..:)

Just nu sitter jag och läser lite bloggar och har mig, ska gå och lägga mig snart hade jag tänkt... Så sov så gott så hörs vi imorgon!


Kommentarer
Postat av: Spessartin

Vad skönt med gymmet! Jag skall försöka sätta igång med gymmet igen jag också. Snart. Kanske efter denna veckan som kommer då det lugnat sig lite på jobbet. Jag saknar det men känner att jag inte riktigt har orken just nu, för gymmet kräver ju faktiskt lite mentalt av en också och det har jag nog inte nu... men oj vad jag längtar!

2009-03-08 @ 19:22:49
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0