Cykling

Åkte som sagt ner på stan och fixade en ny krok till min berlock innan jag hämtade mamma på jobbet. Så nu hänger den på mitt armband tillsammans med mina andra berlocker... Har inte tagit något kort på armbandet men här kommer berlocken igen...


När vi kom hem blev det som sagt våfflor med grädde och hemmagjord hallonsylt som jag gjorde ett gäng burkar i höstas innan jag flyttade till Trollhättan. Gott var det. Eftersom det aldrig blev något gym idag så hade jag grym överskottsenergi så satt mig på motionscykeln här hemma och trampade på i två mil. Kan ju vara bra att köra någon gång så att jag är redo för att träna ute så fort snön försvinner..:) Jag håller tummarna hårt för att snön är borta till Sara kommer hem så att vi kan börja ut och cykla.. Efter en Gainer, lite stretching och en dusch är jag som ny igen. Så nu är jag redo för ett rygg och bicepspass på gymet imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0