Farmor och träning..

Förutom att bara latat mig i solen idag så var jag ju faktiskt iväg till gymet också. Tog en promenad och stannade hos farmor innan jag fortsatte till gymet. Där hade det precis ätits tårta och de satt ute på den inglasade balkongen och hade det skönt. Som vanligt intressant att hälsa på där. Ska hon känns igen en eller ska hon inte.. Hon verkade till slut förstå att jag var "en av pojkarnas döttrar" iaf. Alltid nått även om hon förmodligen glömde bort mig i samma stund som jag gick ut genom dörren igen. Inte lätt att bli gammal e...

Efter att ha varit där i en timme så fortsatte jag till gymet. Där var det i stort sett folktomt, om det berodde på tidpunkten eller det fina vädret vet jag inte men skönt att ha allting för sig själv iaf...:) Blev rygg och biceps som fick sig en omgång. Fick upp riktigt sjysst pump idag så ådrorna visade sig riktigt utfyllda... Börjar kännas som att jag är igång på riktigt med träningen igen, hur skönt som helst.... Här är jag på gång att ta mig till gymet (därav alla kläder kastade i stolen bakom)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0