Riktigt bra pass...

Grymt nöjd med dagens gympass... Körde de ryggövningar jag sa plus stående rodd med skivstång. Så blev fem övningar för ryggen, riktigt najs.. För biceps blev det hantlar, skivstång och kabeldrag också avslutade jag med dropset med hantlar också för kände att det fanns lite kraft kvar. En sak är säker, efter det fanns inte en gnutta kraft kvar...*ler*

Blev promenad till och från gymet också. Mitt skavsår sedan längdåkningen gick upp när jag var på väg till gymet. Inte speciellt skönt eftersom jag måste gå hem sedan också. Så nu har jag en ond häl..

Middagen blev het okej iaf så lägger upp receptet lite senare. Inget speciellt men enkelt och gott att göra om man har lite bråttom...:)

Kommentarer
Postat av: Spessartin

Vad skönt med ett rejält gympass! Skavsår är inte alls roligt, hoppas att det läker snart!

2009-03-27 @ 15:38:26
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0