Tjejvättern

Nu har jag anmält mig och Sara till Tjejvättern...

TJEJVÄTTERN 6 juni 2009
81 dagar kvar
Antal anmälda 4 242

Så nu kan vi inte längre dra oss ur. Det sägs ju att cyklingen ska vara jobbigast enligt många så nu när vi är anmälda till den så finns det absolut ingen återvändo för att genomföra resten heller längre..:)

Skulle som sagt ha en vilodag idag. Är nog bra för min hals om inte annat för den mår inte alls bra idag. Imorse var det verkligen helstopp men en allergitablett och lite Pulmicort senare så är den väl okej iaf. Dock en dålig dag för min hals idag eller snarare så har den mått ganska bra ett bra tag nu. Eller bra och bra... Allt beror ju på hur man definierar det, bra för att vara min hals iaf..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0