vad jag har att se fram emot...

DAGENS VÄDERUPPDATERAD: 2009-03-19  kl.07:37:24
Väder:Halvklart
Vind:Svag (0,3-3,3 m/s)
Temperatur:-6 °C
Lavinrisk:3
SNÖINFO 
Natursnö i terräng:126  cm
Nysnö senaste 24 h:0  cm

LIFTARNEDFARTER
Öppna:18 av 18
Öppna:52 av 52
PARK   Klicka på resp parknamn för mer info LÄNGDSPÅR
Hamra Dreampark Öppen


 
Öppet:300  km


Jag antar att jag inte behöver säga att jag ser fram emot att få åka massa skidor i helgen...:) Sedan blir det väl en del skoter också, måste ju ner och hämta pappas på verkstaden eftersom de har fixat framaxeln på den nu... Dock ser det ut som att det ska vara mer sol i Bollnäs än där i helgen, hoppas solen kommer dit också...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0