Veckans träning

Tänkte att jag varje söndag skulle börja sammanfatta veckans träning, allt för dig Carro...;)

Måndag:
Snöskottning i 2 h (det räknas banne mig som träning så jobbigt som det var)
Promenad 20 min

Tisdag:
Längdskidåkning

Onsdag:
Längdskidåkning

Torsdag:
Promenad 70 min

Fredag:
Gymet: Bröst, triceps och mage
Promenad 35 min

Lördag:
Promenad 70 min

Söndag:
Gymet: Rygg och biceps

Inte så många gympass jag hade velat men det har ju sin förklaring eftersom jag var i fjällen i en vecka, nu är det bara att satsa på en ny träningsvecka..:)

Kommentarer
Postat av: Sara K

Ser ut som att du kommit i gång ordentligt med din träning. Ser fram emot att komma ehm och börja jag å =) Är du med på att springa i sommar igen om du är hemma så klart? Hoppas allt är bra! Kramar

2009-03-09 @ 15:22:51
URL: http://alpernaochjag.blogg.se/
Postat av: Spessartin

Det var rätt rejäl träningsvecka tycker jag! Mitt mål är gymmet två gånger i veckan sen en tid innan sommaren, förhoppningsvis kan jag börja med det nästa vecka, skall bli så skönt!

2009-03-10 @ 18:00:44
URL: http://spessartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0