Vet ni vad jag ska göra?

Det jag skrev om tidigare idag att jag hade något jag skulle bestämma mig om.. Nu har jag bestämt mig... Jag ska hänga på kusin Sara och köra tjejklassikern i år med början på Tjejvättern den 6 juni. Jag har ju sagt i flera år nu att jag någon gång skulle vilja göra klassikern... Så även om det inte blir klassikern (känns på tok för stort och jag är inte alls tränad för det) så blir det tjejklassikern iaf..

Detta innebär:

Lördag 6 juni: Tjejvättern = 90 km
Lördag 11 juli: Vansbro tjejsim = 1 km
Söndag 27 september: Lidingö tjejlopp = 10 km
Lördag 27 februari 2010: Tjejvasan = 30 km

Vad har jag gett mig in på kan man ju undra, men de som känner mig vet att har jag bestämt mig för något så genomför jag det också och nu har jag verkligen bestämt mig. Detta innebär att jag måste lägga om mitt träningsupplägg helt i hållet det kommande halvåret. Det viktigaste nu är att se till att det inte gör att jag börjar gå ner i vikt. Så nu var det tur att jag beställde Gainer härromdagen, som jag för övrigt fick idag. Hur jag ska gå tillväga med träningsupplägget har jag ingen aning om just nu. Jag och Sara får nog sätta oss och lägga upp någon bra plan för allting när hon kommer hem. För övrigt får du gärna komma hem nu snart för vi måste börja träna...;)

I nuläget är jag nog mest orolig för simningen. Jag är ingen simmare någonstans så en sak är säker, jag behöver till badhuset och öva... Nu har jag bestämt mig iaf och kommer förmodligen tjata något grymt om det enda till det är genomfört. Så jag hoppas ni är med och peppar mig när jag kommer in i mina nervösa svackor inför de olika loppen.... Känns grymt bra och grymt kul att verkligen ha ett mål att träna emot iaf...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0